Deklaracja dostępności
Stowarzyszenie „Lider Pojezierza” zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych
i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.liderpojezierza.pl
Data publikacji strony internetowej: 04-03-2015r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 30-04-2025r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej
z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i włączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem. Niektóre dokumenty, które opublikowaliśmy na stronie internetowej są niedostępne cyfrowo. Najczęściej wynika to z tego, że nie tworzyliśmy ich sami, ale otrzymaliśmy je od innych podmiotów lub powstały przed 23 września 2018 roku.
Treści nieobjęte przepisami
Część filmów nie posiada audiodeskrypcji (opisów głosowych dla osób z niepełnosprawnością wzroku) oraz napisów. Wynika to z faktu, że filmy te powstały przed 23 września 2020 roku.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 20 marca 2021 roku
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 06.05.2025 roku
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Treści zamieszczone na stronie mają możliwość ustawień dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do nas na dwa sposoby:
- wysłać wiadomość e-mail na adres
- zadzwonić pod numer 91 578 4352,
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu i/lub e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje
w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do PFRON:
Tomasz Wojakowski - Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. Dostępności,
Adres: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa,
e-mail:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję
w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Informacja o dostępności lokalizacji Biura.
Przed wizytą w Biurze sprawdź ich dostępność, aby wiedzieć, jakie bariery i udogodnienia możesz tam zastać. Opis dostępności lokalizacji Biura.
Informacja o rozmieszczeniu pomieszczeń Biura.
Przed wizytą w Biurze możesz zapoznać się z opisem rozkładu ich pomieszczeń. Wszystkie opisy, dla Twojej wygody, zgromadziliśmy w jednym miejscu. Informacja o rozmieszczeniu pomieszczeń Biura.