160425-1.png
160425.png
lider1.jpeg
lider2.jpeg
previous arrow
next arrow
logotypy

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Stowarzyszenie „Lider Pojezierza” zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych
i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.liderpojezierza.pl 

Data publikacji strony internetowej: 04-03-2015r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 30-04-2025r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej
z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i włączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem. Niektóre dokumenty, które opublikowaliśmy na stronie internetowej są niedostępne cyfrowo. Najczęściej wynika to z tego, że nie tworzyliśmy ich sami, ale otrzymaliśmy je od innych podmiotów lub powstały przed 23 września 2018 roku.

Treści nieobjęte przepisami

Część filmów nie posiada audiodeskrypcji (opisów głosowych dla osób z niepełnosprawnością wzroku) oraz napisów. Wynika to z faktu, że filmy te powstały przed 23 września 2020 roku.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Data sporządzenia deklaracji: 20 marca 2021 roku

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 06.05.2025 roku

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Treści zamieszczone na stronie mają możliwość ustawień dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do nas na dwa sposoby:

- wysłać wiadomość e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- zadzwonić pod numer 91 578 4352,

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu i/lub e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje
w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do PFRON:

Tomasz Wojakowski - Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. Dostępności,

Adres: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję
w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Informacja o dostępności lokalizacji Biura.

Przed wizytą w Biurze sprawdź ich dostępność, aby wiedzieć, jakie bariery i udogodnienia możesz tam zastać. Opis dostępności lokalizacji Biura.

Informacja o rozmieszczeniu pomieszczeń Biura.

Przed wizytą w Biurze możesz zapoznać się z opisem rozkładu ich pomieszczeń. Wszystkie opisy, dla Twojej wygody, zgromadziliśmy w jednym miejscu. Informacja o rozmieszczeniu pomieszczeń Biura.

 

Przeczytaj również

Dostępność architektoniczna

Stowarzyszenie

Stowarzyszenie Lider Pojezierza

Stowarzyszenie Lider Pojezierza
tworzy
14 Gmin:  Barlinek, Bierzwnik, Boleszkowice, Choszczno, Dębno, Krzęcin, Lipiany, Myślibórz, Nowogródek Pomorski, Pełczyce, Pyrzyce, Przelewice, Recz i Trzcińsko- Zdrój oraz 2 Powiaty Choszczeński i Myśliborski.

Twoja przeglądarka nie obsługuje plików SVG.

Znajdź nas w mediach społecznościowych

Zapisz się do Newslettera

Zapisz się do newslettera

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”,
Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

"Europejski Fundusz Morski i Rybacki",
Instytucja Zarządzająca PO Rybactwo i Morze 2014-2020 - Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie Strate­gii Roz­woju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR),
w tym realizację Planu Komunikacji, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” 
objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
w zakresie poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji”.

Przewidywane wyniki operacji: postęp finansowy we wdrażaniu operacji w ramach LSR.