Marka Turystyczna - Sieć Ekomuzea

Celem Konkursu było uzyskanie projektu graficznego loga i hasła promocyjnego będącego symbolem wspólnego projektu, które będą elementem oficjalnej identyfikacji wspólnym dla wszystkich partnerów. Powołana przez organizatorów Komisja Konkursowa dokonała oceny kierując się następującymi kryteriami: oryginalność, czytelność, funkcjonalność, nawiązanie do historii obszaru, tradycji, kultury oraz przyrody. Zaprezentowano 5 prac konkursowych, które wcześniej zostały wyłonione przez poszczególnych partnerów projektu współpracy spośród zgłoszeń, które wpłynęły do każdego z nich.

Odsłony: 48479

Marka turystyczna - sieć ekomuzów - międzynarodowy projekt współpracy.

Odsłony: 48420

Zielona Góra - Wydział PROW - 09.07.2019 r. wspólne spotkanie partnerów międzynarodowego projektu współpracy "Marka turystyczna - Sieć Ekomuzeów". Omawialiśmy założenia umowy partnerskiej oraz budżetu.

Odsłony: 42259


Więcej...


Więcej...

Zapisz się do naszego newslettera

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego NEWSLETTERA! Będziesz widział o wszystkich ważnych wydarzeniach pierwszy...


„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”,
Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

"Europejski Fundusz Morski i Rybacki",
Instytucja Zarządzająca PO Rybactwo i Morze 2014-2020 - Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie Strate­gii Roz­woju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR),
w tym realizację Planu Komunikacji, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” 
objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
w zakresie poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji”.

Przewidywane wyniki operacji: postęp finansowy we wdrażaniu operacji w ramach LSR.